Prowadzisz mały sklep osiedlowy? A może twoja firma znajduje się w centrum, gdzie wokół jest wiele sklepów czy restauracji konkurencji? Każdy przedsiębiorca wie, jak ważna jest dobra reklama. Zapadające w pamięć hasła, zachęcające szyldy Śrem, chwytające za serce zdjęcia… W tym artykule powiemy o gadżetach reklamowych, w które powinien zainwestować każdy przedsiębiorca.
Wartość reklamy
Dobra reklama to podstawa. Nawet najlepsze produkty, jeśli nie będą rozreklamowane nie zyskają wielu klientów. Na rynku dostępnych jest tak wiele rzeczy, że aby móc się wybić, należy skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do sięgnięcia po twoją markę. Czy jedzenie w MC Donald’s jest lepsze od tego w mniej znanych restauracjach z Fast foodami? W większości nie. Ale reklama robi swoje. Dziś ważne są nie tylko działania lokalne, w sklepie i wokół niego, ale także w Internecie. Własna strona internetowa czy konto firmowe w social mediach są niezbędne. Jednak w tym artykule powiemy o gadżetach reklamowych wykorzystywanych poza światem online.
Potykacze, szyldy Śrem i inne
W pierwszej kolejności pomyśl o ciekawym wystroju, który sam w sobie jest wizytówką. Może zachęcać do wejścia lub zniechęcać. Bez względu na to, czy chodzi o sklepik czy kawiarnie, dbaj o porządek wewnątrz i na zewnątrz. Zainwestuj w dobrze widoczny szyld. Szyldy Śrem odgrywają ważną rolę w zauważalności. Najczęściej widać je już z samochodu. Wiele osób decyduje się na szyldy podświetlane, dzięki czemu widać je nawet w nocy. Oprócz szyldów pomocne są potykacze Śrem. Chodzi o stojaki – tablice kredowe, na których zapisuje się aktualne oferty i promocje sklepów. Widział je każdy z nas. Stoją zwykle przed sklepami, biurami i tak dalej. Zwykle “potykacze” są ustawiane tuż obok, lub bezpośrednio w strumieniu ruchu pieszego. Dlatego nieuważny przechodzień może się o niego potknąć, stąd tak naturalne nazewnictwo. W co jeszcze warto zainwestować?
Ulotki
Choć nie raz osoby rozdające ulotki nas irytują, a sama ulotka trafia do śmietnika, to duża część z nich ląduje w naszych torbach, kieszeniach i tak dalej. Jeżeli na ulotce zamieścimy za dużo informacji, a grafika nie będzie dobrze dobrana i zachęcająca to pewnie niewiele zdziałamy. Jednak przemyślana ulotka, zawierające tylko najważniejsze informacje dotyczące na przykład promocji czy zniżek mogą skłonić nie jednego do odwiedzenia twojego lokalu. Tak naprawdę każda forma reklamy musi być dobrze przemyślana, zaprojektowana. Teraz liczy się marketing treści, nie umieszczanie drażniących informacji – byle jak najwięcej.